همه چیزای عاشقانه

همه چیزای عاشقانه

عاقبت ظلم تو رو یه روز تلافی میکنم
همه چیزای عاشقانه

همه چیزای عاشقانه

عاقبت ظلم تو رو یه روز تلافی میکنم

یخ سرد

تو به شفافی شبنم روی برگ ها

من مثل برگ زردی که میفته از رودرخت ها

 

تو مثل طراوت گلهای نرگس روی قلبم

من نوشتم بی تو هرگز

 

بین من تو فاصله قوغا میکنه

یاد حرف های قشنگت منو رها نمی کنه

 

تو منو گزاشتی رفتی  تو روزگار وحشی

تو کوچه های غربت دنبالم حتی نگشتی

 

تو مثل ستاره ای که تو شبهای سیاهم

می درخشی و میشی تنها پناهم

 

تو مثل یک تیکه ابری تو آسمون ابی

پاک وساده مثل رویا مثل خوابی

 

بگو یک بار آره یک بار برمی گردی

یا هنوزم بی تفاوت یخ سردی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شمشیری جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:12 http://shamshiri.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ بسار خوبی داری اگه موافق به تبادل لینک با من هستی به من اطلاع بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد