همه چیزای عاشقانه

همه چیزای عاشقانه

عاقبت ظلم تو رو یه روز تلافی میکنم
همه چیزای عاشقانه

همه چیزای عاشقانه

عاقبت ظلم تو رو یه روز تلافی میکنم

پیغام ....

اونی که گفته بود پیشم مـی مونه

کسی که من دلم می خواد همونه

 

                                                                     اونی که تو پایـیزواسم قسم خورد

                                                                     فــقط بــا مـن هــمیشه مــهـربـونـه

 

اونی که گفت قسمت همش دروغه

یـه چــیـزیـه درسـت مـث بـهـونـه

 

                                                                      اونـی که مـاجـرای عـاشـقـیـشـو

                                                                      گلدونه اطلسـی مـونـم مـی دونـه

 

اون کسی که می گفت ستاره ها مون

تــو بـهـتـریـن نـقـطـه کـهـکـشــونـه

 

                                                                      اون که می گفت توکل دوتامون

                                                                      بـه لـطـفـای خـدای آســمــونـه

 

اونی که می گفت دق می کنه اگر که

پـای کسـی دیـگـری در مـیـونـه

 

                                                                      اون که می گفت چاره فقط سکوته

                                                                      واســه جـواب حـرف عـاشـقـونـه

 

نـمـی دونـم چـی شـد کـه رفـت آخـر

پیغام فرستاد من می رم دیگه دیونه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آسمان جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:57 http://www.zz87.blogsky.com

سلام
یه چیز ازهمه اینا سختره اونم اینکه کسی رو که دوسش داری ودوستت داره مجبور بشی ترکش کنی...
به دفتر خاطرات من سری بزن
دوستدار شما خواهشمند آفتاب الحقیر آسمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد